SIKÇA SORULAN SORULAR

İADE

İade Koşulları Nedir?
Fatura tarihi üzerinden 14 gün geçmemiş , ürün etiketleri sökülmemiş, kullanılmamış ve yeniden satışa sunulabilir durumdaki ürünlerinizi tüm aksesuarları ile birlikte iade edebilirsiniz. Bu koşullara uymayan iadeler kabul edilmeyerek, karşı ödemeli olarak size geri gönderilir. Bu nedenle ürünleriniz size ulaştığında, üründe ve etiketlerinde hasara sebep olmayacak şekilde en kısa sürede denemenizi öneririz. Anlaşmalı olduğumuz Sürat Kargo haricinde farklı bir kargo firması ile alıcı ödemeli gönderim yapıldığı takdirde kargo kabulü sağlanmayacaktır .
DGN üzerinden aldığım ürünü nasıl iade ederim ?
Siparişlerim kısmından iade talebi oluşturup açıklama kısmına iade sebebinizi belirtip , ürünü hasar görmeyecek şekilde paketleyip anlaşmalı kargo şirketimiz Sürat Kargo 122 190 3261 iade kodu ile ücretsiz gönderim sağlayabilirsiniz .
Üye olmadan verdiğim siparişi nasıl iade edebilirim ?
Sizlere gelen ürün faturasınına arka kısmında yer alan iade formunu doldurup Sürat Kargo 122 190 3261 iade kodu ile ücretsiz olarak tarafımıza gönderim sağlayabilirsiniz .
İade ettiğim ürün ücreti kaç gün içerisinde yansımaktadır ?
Banka / Kredi kartı yapılan ödemeler 7 gün içerisinde hesabınıza aktarılmaktadır . Kapıda Nakit/Kredi kartı olarak yaptığınız ödemeler 14 gün içerisinde tarafınıza iade edilmektedir . İade işlemleriniz sisteme işlendiğinde tarafınıza mail/sms yolu ile bilgilendirme sağlanmaktadır .
İade ödemesi neden taksitli yansıtılmaktadır ?
Siparişinize ait yapmış olduğunuz ödemenin tüm ttuarı iade esnasında firmamız tarafından tek seferde alıcı bankanıza iade edilmektedir . Alışveriş esnasında taksit seçeneği seçmiş iseniz bankanın prosedürleri gereği seçmiş olduğunuz taksit şeklinde göre iadesi tarafınıza sağlanmaktadır .
DGN üzerinden satın alınan ürünleri mağazalarınızdan iade edebilir miyim ?
E-Ticaret işleyişi mağazalarımızdan ayrı olduğu için iade gönderimlerinizi sadece anlaşmalı olduğumuz Sürat kargo şirketi ile sağlayabilirsiniz .

DEĞİŞİM

DGN üzerinden aldığım ürün değişimi nasıl sağlanır ?
Firma politakaları gereğince değişim seçeneğimiz mevcut değildir . Ürünü iade edip ücretiniz tarafınıza yansıdıktan sonra dilerseniz tekrar sipariş oluşturabilirsiniz . Sipariş içeriğinde ki ürün ile ilgili tarafımızdan kaynaklanan bir hata mevcut ise site üzerinden talep oluşturup değişim için tarafımıza gönderim sağlayabilirsiniz .

SİPARİŞ

Nasıl sipariş verebilirim?
Alışveriş sitemize üye olduktan sonra, satın almak istediğiniz ürünü ‘SEPETE EKLE’ butonundan ekleyip, ‘SİPARİŞİ TAMAMLA’ butonu ile satın alma alma kısmına geçebilirsiniz . Sizlerden istenen Adres/Fatura bilgilerinin doldurup ödeme seçeneğinizi işaretleyip siparişinizi tamamlayabilirsiniz .
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
Üye olmadan sipariş verebilirsiniz. DGN sayfamız üzerinden beğendiğiniz ürünleri sepetinize ekleyip ' SİPARİŞİ TAMAMLA ' dedikten sonra karşınıza çıkan giriş ekranındna ' ÜYELİKSİZ DEVAM ET ' kısmını işaretleyip sizlerden istenen Adres/Fatura bilgilerinin doldurup ödeme seçeneğinizi işaretleyip siparişinizi üyeliksiz olarak tamamlayabilirsiniz tamamlayabilirsiniz .
Müşteri hizmetleri aracılığı ile sipariş oluşturabilir miyim?
KVKK gereğince müşteri hizmetleri aracılığı ile sipariş oluşturulamamaktadır . Siparişi tamamlamadan önce bilgi almak istediğiniz bir alan mevcut olursa müşteri temsilcilerimiz ile görüşme sağlayabilirsiniz .
Satın aldığım ürün ne kadar sürede kargoya teslim ediliyor ? Kargoya verildikten sonra kaç gün içerisinde tarafıma ulaşır ?
Sipariş etmiş olduğunuz ürünler 24 saat içerisinde kargolanmaktadır . Bu süreç kampanya dönemlerinde 1-2 gün arası değişkenlik gösterebilmektedir . Kargonun yol durumuna bağlı olmak üzere 1-3 gün içerisinde tarafınıza teslimat sağlanmaktadır .
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişlerim kısmından iptal talebi oluşturabilirsiniz . Fatura kesimi sağlanıp kargoya teslim edilen siparişler için iptal işlemi sağlanamamaktadır . Ürünü satın almak istemezseniz ürün tarafınıza ulaşınca ücretsiz olarak iade işlemlemi başlatabilirsiniz .
Sipariş içeriğini nasıl değiştirebilirim ?
Oluşturulmuş sipariş kayıtları için içerik değiştirme işlemi yapılmamaktadır .

ÖDEME

Ödememi nasıl yapabilirim ?
Ödemenizi internet kullanımına açık tüm kredi/banka kartlarınız ile taksitli veya peşin olarak gerçekleştirebilirsiniz.
Kapıda Ödeme mevcut mu ?
Kapıda Nakit/Kredi kartı seçeneğini +17 TL ücret ödeyerek gerçekleştirebilirsiniz .
Havale/EFT ile ödeme yapabilir miyim?
Maalesef Havale/EFT olarak ödeme seçeneğimiz mevcut değildir .
Sitenizin ödeme güvenliği mevcut mu?
Tüm kredi kartı işlemleri ve onayları tarafımızdan değil , ilgili bankanız ile aranızda online “3D secure” olarak gerçekleşmektedir. Kredi kartı numarası, güvenlik kodu ve şifresi gibi bilgiler internet sitemiz tarafından kaydedilmez. Güvenli alışveriş ve kişisel bilgilerin gizliliği ilkesi doğrultusunda alt yapısı oluşturulan internet sitemiz, başta SSL teknolojisi ve 3D secure olmak üzere ileri düzey iletişim protokolleri ile çalışmaktadır.
Kart Bilgilerini Saklıyor musunuz ?
' PAYTR ' güvenli ödeme sistemi" kullanıldığından kredi kartlarınız tarafımızca SAKLANMAMAKTADIR .
Kurumsal Fatura Kesilebilir mi?
Sipariş esnasında vergi dairesi ve vergi numarasını eksiksiz doldurduğunuz taktirde ve e-fatura mükellefi iseniz e-fatura kesimini gerçekleştirebilmekteyiz.

KARGO

Kargom Nerede ?
Siparişlerim sayfasından sipariş detayına girip ' Kargo İşlemleri ' alanından kargo takibinizi sağlayabilirsiniz .
Kargom tarafıma teslim edilmeden firmanıza geri gönderilmiş ne yapmalıyım ?
Ürün kargo tarafından firmamıza ulaşınca ' müşteri hizmetleri ' kısmımızdan sistem üzerinde bir iade talebi gözükmediği için aranacaksınız . Tekrar gönderim talep ettiğiniz takdirde ürün adresinize yeniden kargolanacaktır .
Kargo Bedava uygulamanız mevcut mu ?
350 TL üzeri alışverişlerde kargo ücreti uygulanmamaktadır .
Aldığım ürünler veya faturası dışarıdan gözükecek mi?
Sipariş etmiş olduğunuz ürünler DGN logolu korunaklı paketlerimiz ile gönderilmekte olup paket içeriği gözükmemektedir . Faturalarınız içeriği gözükmeyecek şekilde paketin dış kısmında yer almaktadır .

MAĞAZA

Fiziki mağazanız var mı ?
Konya - KahramanMaraş Ve Gaziantep bölgelerinde toplam 15 Adet mağazamız mevcuttur . Online üzerinden alınan ürünlerin gönderimleri sadece kargo ile sağlanmaktadır .
Ürünü bulunduğum bölgede ki mağazanızdan teslim alabilir miyim ?
Fiziki mağazalarımızdan ürün teslimi yapılmamaktadır.

İndirim Kupon ve Kampanya

Kampanyalı aldığım ürünü iade ettim. İndirimden tekrar yararlanabilir miyim?
Kampanyalar belli dönemlere özel yapıldığı için iade etmiş olduğunuz ürün fiyatından kampanya süreci bittiği için tekrar yararlanılmamaktadır . Firma tarafına ait bir hata mevcut ise çağrı hizmetlerimizden konu ile ilgili destek alabilirsiniz .
Kupon kullanarak aldığım ürünü iade ettim. Kuponumu tekrar kullanbilir miyim?
Sipariş esnasında tanımlanan kuponlar tek seferlik olduğu için ikinci kez kullanım sağlanamamaktadır .
Yanlış/Kusurlu gelen ürünü iade ettim, kullandığım kupon ve indirimleri tekrar kullanabilir miyim?
Tarafımıza ait bir hatadan dolayı ürünü iade ettiyseniz, müşteri hizmetleri kısmımız ile iletişime geçip destek alabilirsiniz .
Aktif kuponlarımı nasıl görebilirim/kullanabilirim?
' Hesap - Para Puan / Hediye Çeki ' Sayfasından kuponlarınızı görüntüleme sağlayabilirsiniz .
Kaçırdığım İndirimlerden yararlanabilir miyim?
Süresi dolan indirimler / kampanyalar için geriye dönük işlem yapılamamaktadır . Güncel indirimlerimizi yakalayabilmek adına sitemizi takipte kalabilirsiniz :)

GARANTİ

Satın alınan ürünlerin garanti süresi ne kadardır ? Nasıl garantiye gönderirim ?
Satın alınan ürünlerin garanti süresi 6 ay ile 1 yıl olarak değişmektedir . Sizlere gelen ütün faturasına ürün ile ilgili şikayetlerinizi belirtip tarafımıza Sürat Kargo 122 190 3261 iade kodu ile ücretsiz gönderim sağlayabilirsiniz . Ürün tarafımıza ulaştığı tarihten itibaren 21 İş günü olarak garanti sürecine dahil edilecektir . Ürünleri DGN firması olarak şirketimiz İNCELEMEMEKTEDİR. Şikayetiniz markaların inceleme birimleri tarafından değerlendirilir ve de sonuca ulaştırılır. Türkiye'deki distribütörlüğe gönderilerek uzmanlar tarafından tüm dünyada geçerli olan standartlara uygun olarak incelenmektedir. Almış olduğunuz ürünün garanti süresi dolmuş ise garanti sürecine dahil edilemeyecek olup tarafınıza geri gönderimi sağlanacaktır .